2013年7月24日 星期三

旺角龍記結業前生意升


旺角龍記結業前生意升

58,001
【記者蔡朗清報道】經營兩代老店的「大隻佬」龍記麵家,見證香港起落興衰半世紀,下周一(29日)終畫上句號。結業消息傳來,街坊、藝人等熟客紛至,生意額暴升兩、三倍,日售千碗麵食。

最後一日送碗碟舊照

63歲人稱龍哥的龍記麵家老闆賴達芳表示,越接近結業的日子,越捨不得街坊濃情,「好多熟客都叫我繼續做,狄龍大哥一嚟到大大聲叫唔好執,我試過幾次閃出再做念頭」。龍哥說,但想起老伴跟他捱足一世,係時候退下來,讓妻子安享晚年,「第一代人走晒,仔女又大晒,無牽無掛唔再做啦」。
龍哥說,結業消息傳出後,食客擠爆小店,從巷口排出街外。他說,不少藝人也來捧場合照,如林子善、黃子華、鍾嘉欣、狄龍等。龍哥表示,下周一結業當日,不會舉行惜別會,但會把店內數十年歷史的碗碟舊照等,留給客人作紀念。但老街坊李小姐表示會替龍哥擧行小派對,送別龍記:「好唔捨得,打後都唔知去邊度搵麵食。」
跟大哥做足31年、盡得真傳的十弟義芳說,休息一個月後,會考慮另起爐灶,「休息一陣再搵班底做麵家,但唔會叫龍記」。鐵漢柔情,龍哥說,結業後打算「同太太坐郵輪展開人生下半場嘅『浪漫之旅』」。
倪匡、蔡瀾同肥佬黎約埋一齊《亂噏24》,你睇咗未?
唔睇冇話題,第二集足本放送中!速上:
http://hk.apple.nextmedia.com/livestream/channel/talk24 
現代學生指老師教路 
「可以上網copy」

沒有留言:

張貼留言