2013年7月13日 星期六

天然豚骨拉麵專門店一蘭 ICHIRAN 地址:銅鑼灣謝斐道 440號駱克大廈 A座地下 H及 I鋪


一蘭天然豬骨拉麵$89由賣相至味道都和日本食到的一模一樣,即係好食。
跟足日本90% 一蘭玩自閉

飲食特務 B

跟足日本 90% 一蘭玩自閉

日本九千幾個拉麵品牌,每次去日本,依然有人點名要求試試一蘭。
係好食好多?可能係。至少好玩好多。似告解室的座位設計,由門口排隊到食完碗麵,可以全程唔使見到一個員工,唔使講一句說話。香港分店本週終於正式開業,搶先試食,發現香港版跟足日本店 90%。
去日本,又少一個理由。
 其他影片
  • 跟足日本 90% 一蘭玩自閉
味道百分百一樣
先講食材,由醬汁、生麵、豚骨湯底、叉燒,全部用上日本一蘭特製的貨源,食過,跟日本是一模一樣的味道,這個,不用擔心。
室內裝修也跟到十足,一打開門,真係似去咗日本。告解室一樣的 counter原汁原味移植到港,難得連湯碗都係用上有 400年歷史的有田燒陶瓷,日本人注重細節的作風,永遠令人佩服。
至於落單模式,都係一模一樣。排隊,先睇空位顯示板,然後坐低,在落單紙選擇湯的濃度,油膩度,要幾多葱、蒜,麵要幾硬之類,慢慢等阿神父,唔係,係店員,打開 counter的送貨口,遞出一碗拉麵,食完,想加麵,將碟仔放上按鈕,店員就會收到訊息。方便到極。
唯一唔跟日本店的,係不設自動售票機,用番茶餐廳付款方法,食完去門口俾錢,你始終要見人。好啦,大家預備好排隊未?不用怕,連 24小時營業都跟足日本,斷估,凌晨三點去幫襯,不用排長龍吧。希望。
唔夠飽,可以放碟仔在按鈕上通知師傅加麵底,全程唔使出聲。
 
和日本一樣,格局似面壁思過的自修室,但小窗後面其實有廚師有員工,其實更似去告解。
 
連廁所都堅守傳統,有十二生肖廁紙格,去廁所可以順便睇運程。
經典落單紙,由湯底濃度、拉麵軟硬度至配菜多少,都可自由選擇。
 
無湯豚骨醬料拉麵和柑橘豉油拉麵外賣包(各$110/5包),於店內長期有售。
空位顯示板顯示空位位置,如果座位位置閃紅燈,即客人已坐下 15分鐘,應該就快埋單走人。
 
有田燒陶瓷湯碗內寫着「喝光最後一滴,最高喜悅」,飲晒碗湯就自然見到。
天然豚骨拉麵專門店一蘭 ICHIRAN
地址:銅鑼灣謝斐道 440號駱克大廈 A座地下 H及 I鋪
電話: 2152 4040
網址: www.ichiran.hk
營業時間: 24小時營業年中無休

沒有留言:

張貼留言