2013年5月8日 星期三

【埋身擊】大隻佬麵家告別江湖 炸醬撈河永垂不朽


蘋果日報

【埋身擊】大隻佬麵家告別江湖
炸醬撈河永垂不朽

2,080
建立時間: 0508 22:48
(蘋果日報)
屹立旺角50年老店「大隻佬」龍記麵家,從大排檔經營至車仔檔,轉輾設店窄巷的「龍記巷」,終有落幕的一刻。紋身大隻佬龍哥說,既非加租逼遷,也非子女不肯承傳,而是在歷史巨輪下7月光榮結業,「太太同我捱咗一世,我希望留番啲時間,同佢過埋最後安樂日子。」

公仔佬給客人安全感

龍哥名叫賴達芳,年屆63歲,13歲64年入行在黑布街當年賣麵大排檔卲敬記學師,與太子女一麵結緣,老闆變了外父。他說,當年學國術、玩健身,大熱天時在大排檔赤膊炒菜,露出紋身,「大隻佬」之名不脛而走。好景不常,大排檔遭遷拆。龍哥與太太跑到現址門外做車仔檔,取名龍記,「我原本叫達芳,女仔芳,小學俾人笑到大,出來做嘢同人講叫賴龍,車仔檔咪叫龍記。」

兩個紋身大隻佬會否嚇怕街坊?龍哥笑說,最初一些OL也不敢幫襯,怕他們是黑道中人,阿細送外賣人家不敢開門,「不過日久見人心,同街坊熟咗,佢哋反而話喺呢度食麵有安全感。」

鐵漢柔情 退休陪老婆

龍記的湯底熬三、四個小時,招牌菜有辣牛筋麵、柱侯豬手,以至獨創的豉油王炸醬撈河粉,但最能攫取顧客的心,是老店的人情味。記者採訪期間,熟客Micheal到來,龍嫂為他叫一碗Micheal麵,「即係辣味牛根麵,啲牛筋要腍。我哋知熟客口味,每個人唔同。」難怪Micheal天天來吃碗辣味牛筋麵。

老店結業,龍哥說並非業主加租,大學畢業的子女也願意接手,但他認為急流要懂得勇退,「經營龍記小生意做咗大半生,太忙,我唔想佢哋好似我咁斷六親;太太同我捱咗一世,我希望留番啲時間陪佢。」

(編者按:埋身擊為蘋果日報專題報道名目,風雨無間為讀者發掘大城小巷第一手大新聞、小故事。) 

沒有留言:

張貼留言